środa, 1 stycznia 2014

IQ kartki, czyli inteligentny humor.

Jak pisałam w poprzednim poście myślę o wznowieniu bloga, ale jest jeden warunek, lecz o tym na koniec.
Skoro już napisałam jeden post, napiszę kolejny.
Tak, więc dzisiaj jak w temacie "IQ kartki, czyli inteligentny humor!"
Chyba każdy zna często pojawiające się na kwejku, bestach, facebooku czy innych stronach kartki z ironicznymi, kipiącymi sarkazmem, czarnym humorem tekstami (co osobiście kocham).
Wybrałam kilka ulubionych, które znajdą się poniżej.

 
Bardzo dobrze to znam.
Mam bardzo mocny charakter, jestem nad zbyt  szczera, czyli mam tak zwany "ostry język" co większość ludzi w moim otoczeniu uważa za wredność, ale nie przeszkadza mi ich opinia.

 
Jak w końcu walnie śnieg to porządnie!
Szykujcie lepiej grube kurtki, koce, zapas kakao i oczywiście rękawiczki do śnieżek.

 
Wieczorne dresy są mi mocno znane z uwagi na okolicę, w której mieszkam.

 
Piersi, czyli damskie biusty, jedna z najbardziej interesujących rzeczy dla chłopaków w wieku gimnazjalnym.
Myślę, że to największa rzecz, która zmieniła się u moich kumpli na przełomie tych 4 miesięcy.

 
Tu powinno być wstawione moje zdjęcie...

 
Tu raczej nie mam tekstu do podpisu.

Koniec ironicznych kartek, które zostały wzięte ze strony: iqkartka.pl
Przypominam o tym, że: 

JEŚLI CHCECIE ABYM WZNOWIŁA PRACĘ NA BLOGU NA FP BLOGA MUSI BYĆ PRZYNAJMNIEJ 5 LIKE:  
https://www.facebook.com/rubberunicorn?ref=hl#

To tyle na dzisiaj. 
Liczę na Was w sprawie maili i tego, że mam choć jedną osobę, która jest moim fanem.
Tak BTW:
 
NAJLEPSZEGO Z OKAZJI NOWEGO ROKU.








2 komentarze:

  1. Też uwielbiam te karteczki, często idealnie pasują do sytuacji, w której się akurat znajdujemy :))

    http://profeszional.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są te karteczki , uśmiałam się trochęę ♥ :D
    http://kajaaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń