niedziela, 7 kwietnia 2013

Zwierzaki.

Większość moich czytelników powinna już wiedzieć o tym, że jestem miłośniczką zwierząt. W związku z tym postanowiłam wkleić Wam kilka zdjęć zwierzaków <3 Mam nadzieję, że się Wam spodobają. Pamiętajcie, aby zostawić po sobie komentarz :)

Na początek przedstawiam Wam mojego zwierzaka: Buldoga francuskiego pięcioletnią Vivę <3
Aktualnie nie wyobrażam sobie bez niej życia, jest moją miłością i najlepszym przyjacielem :)

Szpic Miniaturowy o imieniu Boo :)
Wiele ludzi myli "Boo" z nazwą rasy co jest błędem.

Siberian Husky, w tych psach łatwo się zakochać od pierwszego wejrzenia.
Od zawsze podobały mi się ich wspaniałe oczy i sierść *.*

Koty, nie jestem specjalistką w ich temacie, ale dość je lubię :)
Są to chyba najbardziej psotliwe zwierzęta jakie można spotkać. Trzeba też im przyznać, że są urocze.

Owczarek niemiecki mój pies ma po psie tej rasy imię, bo tak się właśnie nazywał pies cioci z Warszawy. Niestety nie umarła ze starości, choć była już wtedy stara. Obok mojej cioci ogródka gdzie przebywała Viva czasami są alkoholicy i narkomanii. Niestety sekcja zwłok wykazała, że prawdopodobnie została otruta jakimiś narkotykami... :(

To zdjęcie jest jednym z moich ulubionych :) 
A co do myszy ponoć kiedy się je dobrze wytresują mogą być na prawdę świetnymi pupilami :)

Papugi... ja osobiście nie chciałabym mieć ich w domu ze względu na całodzienne skrzeczenie.
Co do mówienia papug to nie jest aż taka prawda. Kiedy się je wytresuje potrafią powiedzieć jedynie tylko kilka słów. Kiedy nauczy się ich jakiegoś słowa powtarzają je tylko wkoło przez kilka godzin.

Na zakończenie pies rasy Chow-Chow Panda.
Niewiele osób o nich słyszało i zdania do tego czy jest to naturalna rasa czy farbowanie są podzielone. Sama nie wiem co o nich myśleć. Opinię pozostawiam Wam.

Trzeba pamiętać o tym, że zwierzęta to nie są zabawki wystawowe i mają pięknie wyglądać, lecz powinni być naszymi najlepszymi przyjaciółmi. Jeśli ktoś decyduje się na zakup lub adopcje musi pamiętać, że niezależnie od tego czy jest to mysz, pies czy nawet słoń każdy zwierzak potrzebuje miłości i naszego czasu. Zwierzęta powinni posiadać ludzie odpowiedzialni, którzy mogą im zapewnić ciepły dom, jedzenie. Zawsze należy się poważnie zastanowić nad decyzją przygarnięcia zwierząt, bo niestety przez nieodpowiedzialną decyzję później lądują w schroniskach i innych ośrodkach.

To już koniec notki. Chciałam Wam jeszcze polecić 2 świetne blogi: Goog Fashion. Blog jest głównie o modzie, ładnie wykonany. Oraz Everything and Nothing świetny blog z oceną kosmetyków. Przejrzyście wykonany, dobrze się czyta. Zapraszam do odwiedzenia obydwóch blogów :)

 
 
 






3 komentarze:

  1. słooodziaki < 3

    Zapraszam do mnie i obserwuje, i komentuje : http://realnie-nienormalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkieeeee *.*
    obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://cynka-cynkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki,że poleciłaś:)Słodziaki te zwierzęta.
    www.goodfashionlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń