niedziela, 7 kwietnia 2013

Świecący słoik.

Ile razy widzieliście na facebooku świecący słoik? Zastanawialiście się jak się go robi? Też chcieliście taki mieć? Tak, więc przeczytajcie jak go wykonać :)

Co potrzebujemy?
-farbę fluorescencyjną (ok.10 zł)
-słoik
-pedzel
Jak wykonać?
Słoik i pędzel czyścimy. Pędzlem nakładamy drobne kropeczki wewnątrz słoika. Czekamy aż zeschnie. Zgaszamy światło i cieszymy się pięknym ozdobnikiem *.*

Jak widzicie wykonanie jest proste, a robi oszołamiający efekt. Na pewno kiedy zaprosicie znajomych na noc, będą się nią zachwycać. Nie trzeba mieć dużo pieniędzy, żeby zrobić wrażenie na innych i dla samego siebie mieć super ozdobę!

13 komentarzy:

  1. Dzięki za pomysł :)
    Z wielką chęcią skorzystam. Tylko wybrać się do sklepu po farbę i malować ^.^

    Obserwuję, liczę na rewanż.
    http://mildiebooks.blogspot.com/
    Blog. O książkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten słoik na zdjęciu i fajny pomysł:)
    www.goodfashionlife.blogspot.com
    PS.Na pewno kiedyś skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tu pierwszy raz, trafiłam tu dzięki pewniej blogerce...i nie żałuję, że tu jestem! Przydatny post, na pewno coś takiego zrobię, zawszę chciałam coś takiego mieć! Obserwuję i więcej takich postów ♥♥♥
    A w wolnej chwili wpadnij do mnie
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ;D
    Nie widziałam tego na FB tego słoika, ale jest extra :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaka ma być ta farba fluorescencyjna? Do ciała czy zwykła? i gdzie można ją kupić?
    Ale wgl. świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbę można kupić w sklepie papierniczym, zwykłą.

      Usuń
    2. Szukałam a nie było, gdzie można jeszcze kupić? A ta farba fluorescencyjna jest żadko spotykana w sklepach papierniczych, czy często?

      Usuń
  6. Sprej też może być? Będzie ten sam efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie ten sam efekt :) A co chcesz zrobić? :)

      Usuń
    2. Chcę zrobić ten słoik

      Usuń
  7. Kupiłam taki sprey zielony i na nim pisze: farba fluorescencyjna. To jest taki ''sprey'' i gdy popsikam na słoik to mi się uda? Czy muszę wlać wodę, a w nią popsikać tym spreyem? Proszę odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, żeby najlepiej popsikać małymi kropkami sprejem, bo nie kojarzę, żeby psikać do wody, zdaje mi się, że wtedy się rozpuści :)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki ;)

      Usuń