sobota, 27 kwietnia 2013

Opowiadania

Tak ostatnio sobie myślałam i stwierdziłam czy nie napisać jakiegoś opowiadania, ale nie takiego o jakiejś miłości zakochaniu, bo to nie jest prawdziwe życie. Myślę, że mogło to być trochę o moim życiu i na podstawie tego pisałabym to. Miałoby to być o dziewczynie, realistce, której nikt nie rozumie, nie szanuje... Wiem pomyślicie sobie, że muszę być totalną ofiarą losu, ale jakoś sobie radzę, bo już się przyzwyczaiłam i jestem dość silną psychicznie osobą :) Ale oczywiście jak każdy czasami muszę popłakać.
Teraz tylko się zastanawiam czy ktoś jeszcze czyta takie historie i czy chce czytać o normalnym życiu, bo coś mi się zdaje, że 13 latki wolą czytać o nieszczęśliwej miłości, niż o tym co jest prawdziwe... Tak, więc mam pytanie do Was: Czy czytalibyście takie opowiadania?
Muszę być pewna, że ktoś jednak to czyta, bo nie chcę pisać tylko dla siebie.

 
Tak wygląda prawdziwe, normalne życie -.-

1 komentarz: