niedziela, 14 kwietnia 2013

Okazje modowe!

W dzisiejszym poście przedstawię Wam okazje modowe z Allegro.
Jest ich w ostatnim czasie sporo i są po okazyjnej cenie, wystarczy trochę poszperać, ja zaś pokażę Wam je w jednym poście :)


 
Ostatnio istnym fenomenem staje się czapka BEANIE!
Jest ona przeważnie czarna, ale na aukcji, którą Wam podam jest jeszcze w trzech neonowych kolorach.
Czapka ma fajne czarne napisy, które się świetnie prezentują.
Dzisiaj kiedy byłam na spacerze z moim psem widziałam dziewczynę w identycznej, czarnej czapce i wyglądała w niej świetnie! A koszt to tylko 22 zł!
Link do aukcji: [KLIK]
A jeszcze lepszą rewelacją jest, to że jeśli polubicie stronę sprzedawcy dostaniecie drugą czapę gratis!
Link do promocji: [KLIK]
Myślę żeby namówić rodziców na ich kupno, najchętniej kupię z napisem Meow, bo inne są z przekleństwami... kolor czarny i różowy, bo będą mi pasować do kurtki ;)


 
Czapka typu "Krasnal"
Może nie wygląda jakoś oszałamiająco, ale jest w wielu żywych kolorach i jest tania, bo jej koszt to jedyne 9,50 zł. Czapa idealnie nadaje się na wiosnę i dopasuje się ją kolorem do każdej kurtki!
Link do aukcji: [KLIK] 


 
Okulary "Kujonki"
To coś co chyba nigdy nie wyjdzie z mody...
W ostatnim czasie staniały i dodano mnóstwo nowych wzorów! Sama chciałam kupić takie zerówki, bo bez okularów wyglądam co najmniej... dziwnie, ale stwierdziłam, że mam za drobną twarz do takich wielkich okularów ;/ Co do ceny jest na prawdę niewielka i można nakupować sobie wiele różnych wzorów, bo jedyne 6.99 zł!
Link do aukcji: [KLIK]


Legginsy z kwiatowym wzorem
Coś w czym jestem zakochana... Niestety nie mam za bardzo do czego ubrać, bo nie mam tunik, ani dłuższych koszulek\bluzek :( Na wiosnę dół jak ulał! Polecam każdej dziewczynie! Bardzo przystępna cena.
Link do aukcji: [KLIK]


 
Bandanki...
Jedni twierdzą, że wyszły z mody, a drudzy, że nigdy nie wyjdą i wciąż je noszą.
Ja osobiście nie posiadam, ale chcę posiadać. 
Na aukcji bandanki, które znalazłam są bardzo tanie, bo za 4 zł, więc można kupić sobie 5 różnych kolorów, a koszt wyniesie jedyne 20 zł ;)
Link do aukcji: [KLIK] 


Zegarek z motywem wąsów
Stawiam na to, że ten zegarek już niedługo stanie się hitem!
Już kupuje go dużo osób, nie dziwię się, bo wygląda super i jest tani, bo 18 zł to tyle co za drobne zakupy!
Bardzo mi się podoba, ale nie umiem obsługiwać zegarków bez cyferek :|
Link do aukcji: [LINK]


 
Torba z napisem "Smile"
Torba bardzo ładna, uniwersalna, dobra na każdą porę dnia i roku :)
Jej koszt to jedyne 16 zł!
Link do aukcji: [KLIK] 

Na dzisiaj to już wszystko mam nadzieję, że coś się Wam spodoba i sprawicie sobie taki prezent. Ja być może niedługo coś sobie kupię z rzeczy, które tu wymieniłam.
P.S. Być może już niedługo zrobię rozdanie (candy), więc śledźcie mój blog i obserwujcie ;)


 


 







 





1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o okulary to jakie marki polecasz? Ja się myślałem czy by nie kupić okulary ray ban.

    OdpowiedzUsuń