sobota, 6 kwietnia 2013

Sooory :)

Sorry, że tak długo nie pisałam, ale jakoś nie miałam ochoty z nikim się niczym dzielić :C
Myślę, że na jakiś czas do Was wrócę widząc ile tu jest wyświetleń :)
Możecie zapytać: Co robiłam przez ten cały czas kiedy mnie nie było?
A więc:
Napisałam test szóstoklasisty, poszedł jak na mnie tak sobie, bo mam kilka błędów :( Ale nie chcę za bardzo się nim przejmować, bo i tak dla mnie najbardziej liczy się średnia.
Zostałam adminką na stronie o zwierzakach:  http://www.facebook.com/zwierzak.fajny?ref=hl, na której spędzam teraz mnóstwo czasu.
Nadal myślę nad wyborem gimnazjum. Dostałam się do gimnazjum nr.3, do którego przyjmują osoby z wysoką średnią, ale przestało mi się podobać kiedy zobaczyłam 2 inne gimnazja. W mojej klasie mają być wredne, złe, niemiłe osoby... Czytałam opinie niektórych uczniów, którzy pisali, że w tej szkole każdy chce zniszczyć każdego i chce być najlepszy :C Ale do szkoły nr.2, do której zresztą chciałabym iść, bo idzie też tam mój przyjaciel i ogólnie wywarła na mnie pozytywne wrażenie mam daleko i mama nie za bardzo chce mnie tam puścić. Gimnazjum jedynka... Wygląda jak więzienie, było tam sporo afer, szkoła jest położona w obszarze, w którym mieszkają ludzie objęci kuratorem, pijacy, no i ich dzieci chodzą do tej szkoły. Kilka razy były narkotyki, kradzieże itp. Ciężki wybór, ale nie chcę iść do gimnazjum nr. 1
Zaczęłam robić kolczyki z modeliny, nie są jakieś przepiękne, ale np. mam krzyże i inne proste wzory za 3 zł :)
Chyba każdy się zgodzi, że już koniec bredzenia o moim życiu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz