piątek, 12 kwietnia 2013

Ćwieczenia.

Dzisiaj mój dzień nie był dobry, bo kumpel, któremu pożyczyłam zaszyty nie przyniósł mi ich i nie miałam na czym pisać. Teraz kończy się tym, że przez pomoc sama na tym straciłam, bo muszę przepisać notatki... Na dodatek debile z klasy rzucili we mnie ogórkiem z kanapki w głowę -.-
Okey skoro już napisałam coś o moim dniu to teraz mogę Wam pokazać co znalazłam w internecie. Otóż znalazłam takie 15-minutowe ćwiczenia na pośladki, ale też inne części ciała :) Nie wiem czy jest to prawdziwe, ale niby mają je ujędrnić i podnieść. Nie wiem przez jaki czas trzeba to wykonywać, żeby widzieć efekty, ale warto spróbować. Dzięki tym ćwiczeniom na pewno też można zrzucić kilka kilo :)

Jeśli zaczniecie to stosować to dajcie mi znać czy jest skuteczne. Ciekawie wyglądają i ni są jakieś trudne. Wystarczy tylko te kilka minut dziennie, a być może będę efekty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz