sobota, 13 kwietnia 2013

Wszystko i nic

Dzisiaj wstawiam Wam taki lajtowy post, w którym będzie wszystko i nic, trochę wszystkiego :)
Jak widzicie zmienił się wygląd bloga, bo jest inne tło, a już niedługo będzie nowy nagłówek. Nie wiem jaki będzie efekt, bo jak na razie ustalam z dziewczyną co ma być na nagłówku.
Niestety się rozłączyła, więc nie wiem kiedy będzie teraz :(
Znalazłam wiele fajnych gadżetów modowych na allegro, jak kupię to wstawię Wam zdjęcia, bo już za jakiś tydzień będę miała nowy czerwony aparat Lumixa!
A teraz powstawiam Wam kilka zdjęć itp.

 
 Skąd ja to znam i skąd Wy to znacie ;) Wzięte z mojego ulubionego bloga zrujnowani <3

 
Chociaż nie lubię kotów to w tym jestem zakochana. Dla tych, którzy go nie znają piszę, że nazywa się Snoopy Cat, ale jaka to rasa to ja już nie wiem.

 
Coś co nienawidzą wszyscy... Patrząc na pogodę za moim oknem wątpię, czy nawet wiosenne popołudnia będą ciepłe -.-

 
Znalazłam w starych zdjęciach i jakoś tak mnie ono urzekło.

 
Co do paznokci, ostatnio znalazłam artykuł o tym, że lakiery fluorescencyjne (świecące w ciemności) są bardzo rakotwórcze i toksyczne. Mogą one znacznie zniszczyć paznokcia, więc jeśli macie taki lakier to teraz go wejście i wyrzućcie do śmietnika.

 
Chciałabym mieć takie słuchawki... Ogólnie chciałabym mieć wiele gadżetów, ale gdybym tak brała wszystko co chcę to myślę, że mój pokój już by w nich tonął :|

 
Ostatnie co wstawię to będzie tańcząca Gieniu z Pory na przygodę :D
Wiele osób tak jak ja niedawno myślało, że to on, ale jednak to dziewczyna mnóstwo dowodów znajdziecie tutaj: dowód!

Koniec tego posta o wszystkim i tak na prawdę o niczym... Już nie długo kolejny, a teraz wracam do poszukiwania fajnych i tanich gadżetów ;)
 
 

 

 

2 komentarze:

  1. Heh, fajny blog :3
    Zapraszam do mnie: rozkminyyuuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny blog. Bardzo ciekawe posty. ;D
    Zapraszam do mnie. http://hello-moone.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń