niedziela, 7 kwietnia 2013

Do stron na FB.

Chciałabym pomóc początkującym stronom na fb, więc wpadłam na pomysł, żeby użyć mojej starej strony z dużą ilością like. Tak, więc możecie się zgłaszać na moją stronę: https://www.facebook.com/pages/Elo-cz%C5%82owieki/547660981916648?ref=ts&fref=ts i napisać, że przeczytałeś/przeczytałaś na blogu, że robię takie coś. Takie wyjątki zrobię tylko dla czytelników :)
W zamian za oznaczenie chcę żebyście tylko udostępnili mojego bloga. Nie będę patrzeć na ilość like, więc śmiało piszcie. Wiem jak trudno jest początkującym, bo sama wbiłam na tą stronę 2.5k like co było ciężkie :c Piszcie! Czekam na Was :*


2 komentarze:

  1. jak długo zbierałaś tyle like'ów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak długo? Hmmm... Z 3 miesiące? Coś takiego :) Ale już jej nie używam :/

      Usuń