sobota, 6 kwietnia 2013

Zestawienie ubaniowe.

Przygotowałam Wam stylówkę z mojego ulubionego sklepu House.
Kosztorys:
Szorty: 62.90 zł
Bluzka: 35.90 zł
Trampki: 53.90 zł
Bransoletki: 13.90 zł
Suma: 166.90 zł
Opis:
Zestaw idealnie nadaje się na letnie dni. Mógły być wiosenny, ale pogoda wiosenna w tym roku jak zimowa :) W tej stylówie wszystko mi się podoba i chętnie sama założyłabym takie ubrania *.* Koszt według mnie nie jest jakiś duży, bo mamy tutaj kilka ładnych ciuszków. Na dodatek wszystko stąd możemy kupić za 110 zł, dzięki facebookowi. House co jakiś czas na swoim FP organizuje promocje -30% na wszystko jeśli ma się polubioną ich stronę, wystarczy tylko kliknąć na aplikację i spisać kod. Przy zakupie podaje się kod sprzedawcy i można wiele zaoszczędzić. Kolorystycznie i wzorami próbowałam dobrać wszystko. Szczególnie podobają mi się buty. Chętnie kupiłabym takie, ale jest tylko maksymalny rozmiar 41, gdzie w takich sklepach rozmiarówka jest trochę zaniżona... a niestety moja stopa ma rozmiar 41, a niektóre buty mam 42 .___. Ubrania powinny być w każdym sklepie, bo kiedy ostatnio byłam widziałam taką bluzkę i bransoletki. Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój zestaw i być może coś kupicie :)

1 komentarz:

  1. świetna bluzka a bransoletki chyba sobie sprawię :) buty mają jak dla mnie trochę dziwną podeszwę :) zapraszam do mnie
    http://strange-of-unreal.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń