piątek, 12 kwietnia 2013

Stylowy zestaw

Dzisiaj po raz kolejny postanowiłam przedstawić Wam niedrogi zestaw ubrań, idealny na wiosnę :)
Mam nadzieję, że skorzystacie z mojej propozycji.

 
Wszystkie ubrania są ze sklepu House (mojego ulubionego) te tutaj akurat z internetowego sklepu. Ja osobiście zakochałam się w tych ciuchach i chyba kupię sobie bluzkę i spodnie :) A właśnie co do ceny:
Kosztorys:
bluzka: 62.90 zł
spodnie: 89.90 zł
trampki: 44.89 zł
Całkowity koszt to 197 zł z groszami. Niestety jest to dość dużo, lecz jeśli tak jak ja będziecie śledzić House na facebooku to możecie znaleźć jakąś fajną promocję np. "kupujesz jedną rzecz, druga gratis" i już kupujemy spodnie, a bluzkę mamy gratis :) Dobrą propozycją do tego zestawu jest torebka.

Myślę, że ta torba idealnie nadawałaby się. W sklepie szczególnie przykuła moją i mamy uwagę :) Mam bluzkę typu "bluza" w paski z tym wzorem i jestem w niej zakochana. Ta torba też mi się bardzo podoba, ale cena jak na razie mnie nie przekonuje, dać za torbę 90 zł to jednak trochę dużo.
Myślę, że poczekam aż House zrobi jakąś promocję, to być może wtedy się na nią zdecyduję, bo musicie przyznać, że wygląda świetnie!

Na koniec posta chciałabym podać Wam linka do sklepu internetowego House dzięki, któremu można trochę oszczędzić np. koszula, która w normalnym sklepie jest za 80 zł, tam jest za 71 zł. Zawsze to jakaś oszczędność. Na stronie można również znaleźć duże promocje ubrań ze starszych kolekcji, których nie ma już w zwykłym sklepie.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz