niedziela, 31 sierpnia 2014

Moje ulubione pomysły DIY.

Od razu chcę powiedzieć, że to czy wrócę do blogowania na stałe nigdy nie jest pewne i raczej się nie spełnia, ale mam nadzieję, że mimo to ktoś nadal czyta mój tekst.

Zaczyna się nowy rok szkolny, więc warto zatroszczyć się o wygląd pokoju, ogólny porządek i zaoszczędzenie sobie w przyszłości czasu.

Wybierając zszywki myślałam głównie o ułatwieniu sobie życia w roku szkolnym, ale również o elementach ozdobnych mojego nowego pokoju. Wszystkie były bardzo przemyślane, ponieważ najważniejsza jest użyteczność.

Oto kilka moich ulubionych pomysłów na wszystko co zostało wymienione powyżej, być może komuś z Was przyda się. Ja natomiast większość z nich wykorzystam na pewno z powodu remontu i nowych mebli w moim pokoju, który zostanie zrealizowany już w przyszłym tygodniu.

Numer 1.:

Najprostszy sposób.
Idealnie nadaje się do drobnych kwiatów, ale również do przechowywania drobiazgów typu długopisy, kredki, tubek.

Numer 2.:

 
W tym pomyśle jestem osobiście zakochana!
W całorocznym natłoku pracy nie mam raczej czasu na zajmowanie się roślinami, więc posiadanie ich przeze mnie nie jest dobrym pomysłem.
Natomiast te kaktusiki nie dość, że są proste do wykonania to wyglądają fenomenalnie i idealnie będę współgrać z moimi nowymi meblami! :)

Numer 3.:

 
Coś co potrzebuję koniecznie, ponieważ w ciągu roku używałam 7 teczek z różnymi papierami m.in.:
z materiałami harcerskimi, młodzieżowej rady gminy, prywatnych zajęć angielskiego, szkolnymi, dodatkowej fizyki, oficjalnych materiałów i kilka innych.
Jedyna trudność to skąd wziąć do tego wszystkie materiały.

Numer 4.:

 
Coś co wykorzystam na pewno!
Dodatkowo oprócz koloru każdy z kluczy pomaluję (bezbarwnym w dzień) lakierem świecącym w ciemności, nareszcie ułatwienie jak je znaleźć w nocy lub na obozie!

Numer 5.:

 
W obecnej sytuacji bardzo mi niezbędny, lecz osobiście wolę to w trochę innej formie.

Każda grafika pochodzi ze strony zszywka.pl.

Jak kilka razy wspominałam niedługo czeka mnie remont, być może zdjęcia po metamorfozie pokoju wstawię, ale jak zawsze nie jest to wiadome.

Jeśli masz pytanie odnośnie wykonania bądź materiałów pisz w komentarzu, chętnie odpowiem lub tutaj: <klik>








2 komentarze:

  1. Lubię DIY :) miło popatrzeć na coś co zrobiło się samemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę super pomysły :) Zapraszam także na mojego bloga : http://olczykoff.blogspot.com Na pewno zostanę z tobą dłużej na tym blogu :**

    OdpowiedzUsuń